Esgrima escénica

Se os desportos de contato som a interpretaçom desportiva das artes marciais, a esgrima cénica é a derivaçom mais artistica: o combate entendido como um meio de expressom, de realizaçom artistica, de hibridaçom com outras artes –musica, teatro, cinema– e de exploraçom plástica da beleza da forma pola forma em si própria.

gallaecia-escenica-01Seminarios de
Esgrima Escénica
com Ton Puey

Duraçom:
jornada completa
(10h00 – 14h00 + 16h00 – 20h00).

Lugar:
Gallaecia in Armis,
Avenida de Lugo 199,
entre-soalho 2º
15707 Compostela

Datas:
26, 27, 3 e 4 de Outubro

gallaecia-escenica-2Preços:

Língua vehicular:
galego e espanhol.

Mais informaçom:
seminarios@gallaeciainarmis.info
+34 635 380 485

Descriçom dos seminários

A Gallaecia in Armis apresenta um seminário de esgrima cênica ministrado por Ton Puey. Está orientado a mulheres e homens interessadas nas artes cênicas (teatro, dança, actuaçom para cinema e espetáculos de acçom, etc) de qualquer idade. Nom é necessária experiência prévia.

Esse evento presenta, fronte a outros seminários similares que tomam como base a esgrima desportiva ou a simples coreografia, o interesse de contar com um profissional dedicado ao estudo dos sistemas de combate reais, historicamente documentados, que se utilizaram na Europa ao largo dos séculos, bom conhecedor da teoria e prática da técnica e das armas reais e circunstancias em que se empregavam. Assim, nos níveis avançados deste seminário impartido por Ton Puey estudarám-se em detalhe as armas históricamente mais relevantes que som ignoradas noutros cursos de temática similar, como a espada roupeira, a espada de mao, a lanza, etc.

Ton Puey é um reconhecido instrutor de esgrima histórica federado na Asociaçom Galega de Esgrima Antiga. Leva perto de 10 anos ministrando aulas para a AGEA e para diversos coletivos internacionais na Galiza, Espanha, Portugal, Viena, Dijon, Roma, Florencia, Deltf ou Barcelona, entre outros lugares. Complementa a sua prática das artes marciais históricas europeias com a realizaçom de espectáculos de combate cênico para feiras medievais e produçons áudio-visuais.

Programa dos seminários

Ton Puey: currículo

Praticou karate shotokan por 8 anos na sua infância e começou na esgrima desportiva (espada), em 1995. Em 2002 iniciou a investigaçom da esgrima histórica e desde 2005 prepara combates de esgrima cénica para filmes e espectáculos de açom.

Vídeos de amostra

Fotografias de seminários anteriores

Sequências de stop-motion dum seminário introdutório tipo.

IMAG2332-MOTION

Primeiro, jógo de pés. Os deslocamentos som essenciais.

IMAG2346-MOTION

Diferentes formas de se mover com a espada. Citando a Errol Flynn, «se queres parecer perigoso, adopta uma guarda baixa».

IMAG2219-MOTION

A trabalhar os fundos.

IMAG2272-MOTION

Primeiros movimentos espada em mão.

IMAG2305-MOTION

A trabalhar guardas e ataques.

IMAG2311-MOTION

A obter os primeiros resultados. 🙂

Aqui tendes uma galeria mais convencional de fotografias que fazem uma narraçom do evento.