Dossier de imprensa, resenhas

Esta página reúne tanto artigos e reportagens sobre a Gallaecia in Armis nos media, como recursos (fotografías, videos, textos pré-definidos, dossier de apressentaçom) para jornalistas que os possam precissar.

Lembra que também tes uma página acerca do logótipo e imagem corporativa.

Texto breve de presentaçom
da Gallaecia in Armis

A Gallaecia in Armis HEMA – Artes Marciais Históricas Europeias somos um colectivo dedicado à investigaçom, prática e ensino de técnicas de combate da tradiçom ocidental (HEMA): esgrima com espada longa, espada roupeira ou espada e borquel; jogo do pau, luta a mão vazia, etc.

Ofertamos aulas regulares para crianças e para maiores de idade; seminários pontuais de temática vária (armas e sistemas de combate específicos, auto-defesa, esgrima cénica) e um espaço dedicado em que desenvolver a tua actividade relacionada com as HEMA.

avenida de lugo 199, 2º entre-soalho
15707 compostela, galiza

www.gallaeciainarmis.info

+34 622 26 26 42

Vídeo-reportagem sobre a
Gallaecia in Armis

Esse vídeo, de autoria da Revista Palavra Comum, permite re-misturado e ediçom, sempre dentro da licença CC BY-SA.

Seleçom de fotografias
para notícias

A Gallaecia in Armis tem licença para utilizar essas fotografias que ligamos a continuaçom. De algumas há versons retocadas e sem retocar.

Por favor, tem presente se as reproduzires na tua publicaçom ou blogue que é obrigado citar o autor das mesmas, de acordo com a legislaçom sobre direitos morais de autor.

Dossier PDF:
presentaçom da SCEA

Documento formal de presentaçom da Sala Compostelá de Esgrima Antiga, associaçom matriz da Gallaecia in Armis:

Arquivo histórico
de resenhas de imprensa

Faz clique nas ligaçons para ver versons digitalizadas das notícias já publicadas sobre a Gallaecia in Armis.

Para mais informaçom

Se precisas clarificaçons, concertar uma entrevista, material gráfico ou textual ou tens quaisquer dúvida, contacta com

prensa@gallaeciainarmis.info

ou liga para o telefone +34 622 26 26 42 .

Glossário para jornalistas:
termos para falar das HEMA

  • AGEA: «Associaçom Galega de Esgrima Antiga», a federaçom de associaçons galegas que estudam HEMA. Nom confundir com AGEA Editora. www.ageaesgrima.com.
  • AGEA Editora: selo editorial formado por integrantes da AGEA para a publicaçom de livros (ediçons críticas, manuais) de esgrima histórica: www.ageaeditora.com.
  • Arnês: tecnicamente, o conjunto de armas (ofensivas e defensivas) do cavaleiro. Na prática, utilizado para se referir às armas defensivas vestidas (a armadura).
  • Combate a mão vazia: combate sem armas.
  • Espada e borquel: ver a página sobre espada e borquel.
  • Espada longa: ver a página sobre espada longa. Os termos «espadas bastarda», «espada de mao-e-meia», «mandobre» e outros som incorrectos e/ou anacrónicos.
  • Espada roupeira: ver a página sobre a espada roupeira. Nom confundir com «florete», «estoque», «sabre» ou outras armas.
  • HEMA: Historical European Martial Arts, «artes marciais históricas europeias». Sigla referida na realidade a uma família de tradiçons de combate antigamente praticadas na Europa e área de influência que estám a ser recuperadas desde as fontes documentais (tratados manuscritos ou impressos).
  • Simulador: «arma de mentira», sem fio nem ponta, mas morfologicamente (tamanho, massa) idêntico a uma espada autentica. Também: «arma preta» (por opossiçom às «armas brancas»).
  • SCEA: «Sala Compostelá de Esgrima Antiga». Associaçom precursora da Gallaecia in Armis.
  • Varapau: ver a página do Jogo do Pau.