Festa de inauguraçom curso 2014-2015: crónica

No 2 de outubro convidavamos-vos a todas a uma festinha de inauguraçom do pressente curso que serviu, também, para fazer público o nosso novo local, em que levamos trabalhando os últimos meses.

A festa foi um sucesso, com umas 60 pessoas pressentes (mais das que tínhamos previstas!), incluídos meios de comunicaçom, historiadores, público do bairro e mestres e estudantes de outras artes marciais. Em resumo, um êxito de convocatória do que estamos mui satisfeitos.

Como estava programado, o evento consistiu numa breve presentaçom da Gallaecia in Armis, seguido de várias demonstraçons de HEMA (que podeis ver no vídeo-resumo que precede este parágrafo) e uns petiscos que se estenderam bem além das 22h30, momento em que conseguimos botar às ultimas visitas. 😉

Ficamos mui contentes do resultado da atividade — como apressentaçom para o público teve um êxito notável. Ganhamos várias estudantes novas, e conseguimos que a imprensa amossasse várias notas relativas ao evento que com certeza acrescentam na consciência do público a existéncia das HEMA.