Somos uma sala de artes marciais europeias

Gallaecia in Armis é uma sala de Artes Marciais Históricas Europeias (HEMA, polas siglas em inglês).

Practicamos sistemas de combate da tradiçom occidental com uma aproximaçom de arte marcial, antes que desporto: o nosso objectivo nom é ganhar competiçons, mas aprender a técnica que permitia sobreviver a confrontos reais em diferentes contextos. Fazemos isto desde uma perspectiva moderna e segura.

Adaga - Fotógrafo: José Canedo 2014

Utilizamos proteçons adequadas (carautas, luvas, casacas acolchoadas) e simuladores de armas históricas (espadas, escudos, adagas, armas de haste) coas proporçons e peso adequados. Também practicamos combate a mao baleira.

Tomamos como referência tratados escritos há séculos por autores que viverom e morrerom polas armas que estudamos, ou bem as tradiçons vivas que chegarom até o pressente: o Jogo do Pau, o Kunst des Fechtens, a espada e borquel do Codex Walpurgis ou a Verdadeira Destreza som alguns exemplos.

Nom somos, portanto, uma sala de esgrima desportiva ou de recriaçom histórica. Tampouco é a esgrima escénica a nossa atividade central, embora os conhecimentos que temos no uso das armas permitem-nos ofertar aulas de esgrima escénica como serviço.